8 de març: dones importants

 

El 8 de març vaig demanar als infants que pensessin en una dona imporant a les seves vides i no hi va haver dubtes a l'hora d'escollir mares, germanes i cosines. Per què són importants? Idò, vistes les respostes, sembla ser que són imporants perquè ens cuiden, ens acompanyen, juguen amb noltros i ens fan sentir bé. Curiosament, aquestes característiques, les tasques de tenir cura dels altres, no són les més valorades dins la societat actual, i encara menys, remunerades. Potser si canvíés la mirada i veíéssim el món amb ulls d'infant, o amb ulls de dona, moltes de les coses que passen no passarien. 



N'Oriol diu que la seva mare és important perquè l'estima molt i
 ell se l'estima a ella. I li agrada que li expliqui contes.
N'Aila ha escollit n'Eira, la seva germana, 
perquè me l'estim molt i m'agrada jugar amb ella

De la Laida, la mare d'en Cel, sabem que el fa feliç,
 entre d'altres coses, quan convida els seus amics a jugar a casa.

Na Lorinda, és la germana major de na Cèlia, que viu a França.
Ella diu que li agrada que li deixi la seva tablet i el seu maquillatge. 
Té els cabells dorats.

N'Enric ha triat na Neus, la seva mami,
 perquè m'agrada estar amb ella i també perquè me l'estim.

Na Marga és la mare de n'Irene. Ella diu que li agrada estar amb ella
 i que fa el menjar molt bo.

Na Susana acompanya al llit a n'Isona. 
És la seva mare i una dona important.

En Joel ha parlat de na Laura, la seva cosina que viu a Mallorca 
i ve molt poques vegades. Quan és aquí m'agrada estar amb ella.

En Mattia parla de na Michela, la seva mare, amb un somriure a la cara. 
És calenteta quan la toques i m'agrada dormir amb ella una estona.

Na Maythe ha triat na Génesis, la seva germana gran, que viu a Equador.
 Li agrada d'ella que le compre chuches y le deje el móvil y la tablet.

N'Andrea és la mare de na Paula, la seva mami.
 M'agrada perquè m'estima i m'agrada dormir amb ella.

I na Yasira parla de la seva mare, na Sanae, com una dona important. 
Van juntes a agafar els ous de les gallines i així ho representa al seu dibuix. 






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Quan tots els ulls miren a un sol lloc...

Els primers de l'any

Stop als plàstics